idioter och herpes i halsen.

Idioter är denna världen full av, och då menar jag inte George W Bush eller Usama Bin Laden utan helt vanliga och dödliga människor så som syrrans X eller den där störda flickvännen vi alla har eller haft.

Det hela började igår med att man får ännu mer ont i huvudet än vad man hade tack vare att en idiot vägrar sluta ringa på vår porttelefon för att han rymt från gula-huset. Tillslut blir jag så arg att jag säger till syrran att om hon inte säger till honom att sluta så ringer jag polisen för att anmäla honom för trakasserier. Idiot som han är så lyssnar han inte på syrran.
Jag ringer mamma och pappa som inte tror sina öron och varpå pappa säger att jag fick göra vad jag vill. när jag är på väg att ringa polisen så går syrran ner för att säga till honom att dra. När hon ett par minuter senare kommer upp så säger hon till mig att han stal hennes telefon och stack från "brottsplatsen". Hur fan kan man bära sig åt på det sättet när man är 23(?)år gammal är för mig en gåta. Skaffa dig en annan hobby och glöm inte att ta dina piller!

Om detta upprepas så kommer inte polisen att kontaktas utan då kommer problemen lösas på ett annat och mer effektivt tillvägagångssätt. "Your No Jesus Christ!"


Herpes vet vi alla vad det är för något och att det inte är något man skaffar sig för att det är coolt förutom om man har alla andra STD's. Själv så har jag haft herpes både i halsen och näsan nu i över två veckor. Efter det att veckorna gått så har det verkat som om det ska bli bättre, men när söndagen gått och måndagen är kommen så är faktumet att jag blivit sämre eller lika dålig som förra veckan.


Så nu sitter jag här sjuk som en kamel och utan syster som har försvunnit spårlöst under natten/morgonen. Som Pesimist så kan man ju säga "värre än så här kan det inte bli!", men som Optimist kan man säga "jodå!".

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan få låna grejen i mitt handsfack :D

2008-04-24 @ 21:23:14
Postat av: Joakim

undrar vem det kan vara som erbjöd mig det!? ^^

2008-04-24 @ 22:17:15
URL: http://frikktion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0