Kan man vara mer aktiverad under en dag?

Vakna 09.00 och började med att sätta på en kopp kaffe för att senare få SMS av Kim som undrade om vi skulle gå en runda på stan. Rullade lite cigg, prata lite med Malin och sen bar det av mot Kim.



Kom in sa hej och sen började vi klä på Alice. På väg ner mot stan så mötte vi Sandra som hängde med. Lite skit snack och ett par minuter senare så satt vi på Bunna, där vi njut i solen med hjälp av en glad Alice, Coca~Cola, Istee och muffins.



Tidigare än väntat så ringde pappa för att fråga var jag höll hus för jag skulle köra honom till Stugan. Jag hade för mig att pappa hade sagt att vi skulle köra vid halv ett, men så blev det dock inte utan vi mötte upp utanför Domus och körde vid tolv snåret.

Sillnäs kan vara ganska vackert kan jag säga. När vi anlände så hjälpte jag till att packa in lite mat och dricka som ska ätas och drickas imorgon då min syster fyller år.
Jag var sedan tvungen att dra en snabb runda ner till stranden för att testa pappas stativ och mina newbie-skills som fotograf.



På hemvägen svängde jag inom Bromölla för att hälsa på min kusin, men den visiten blev kortvarig då mamma ringde för att berätta att jag skulle hämta henne på jobbet.
Driftade mig ut ur Bromölla och ut mot mammas jobb där jag sedan fick reda på att vi skulle köra utom stallet för att fixa och trixa lite. Snabbis som jag trodde att det skulle va, var det givetvis inte. Där satt jag och väntade och väntade i bilen. Tillslut gick jag ut och rökte och passade samtidigt på att ta några foton.



Tillslut så var man hemma igen och inte mindre röksugen för det...


Får ta och lugna ner mig lite så att kameran inte blir överhättad.

Kommentarer
Postat av: Staffan

Du kan din bildbehandling! Snyggt. En dag ska vi snacka kompsition över en kopp kaffe bara. Prästkragen var överlägset bäst! Piis

2008-04-29 @ 21:09:35
URL: http://stellansfiesta.blogg.se
Postat av: Joakim

Tack! Den dagen väntar jag redan på. =)

2008-04-29 @ 21:43:27
URL: http://frikktion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0