Lördag: En dag full av foton

Lördagen blev en dag full med saker att göra och dricka. Tog en liten foto-runda i björket som ligger intill min bostad.



Efter min lilla runda så drog vi till Sara i Glimåkra för att dricka kaffe och köra henne till stan. Jag har nog aldrig skämts lika mycket som när vi åkte in till stan igen. Henke och Isse tvingade oss till att lyssna på Fjortis-musik/Euro-disco och stereon på MAX igenom hela Glimåkra och Broby!



Väl inne i stan så stack vi hem till mig så att jag kunde duscha för att vi sedan skulle dra till Class där det skulle vara Modevisning med diverse avklädda tjejer. Eftersom jag skulle dricka så sket jag i att ta med mig kameran dit så bilder från Class blir det inte här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0