Två trevliga dagar ur mitt liv.

Fredagen började med att jag och Tomas umgicks längs stadens gator och fik. Efter att jag sett att All Foto hade fått in Canons nya kamera (Canon EOS 450D) så började jag få mer och mer abstinens över att köpa den. efter nån timme så tog det över mina tankar vilket gjorde att jag gick in och prutade 700kr och köpte den. 

Tomas och jag travade därefter hem till Tomas där jag rusade in på dasset för att tömma påsen som var påväg att spricka. Kli i fingrarna som jag hade var jag sedan tvungen att packa upp kameran och lägga batteriet på laddning för att sedan vänta i 2h för att få ta mitt första foto.

Mot kvällningen så var det Class som var stället där vi valde att spendera vår tid med ett par koppar kaffe och prat.


   1. Lådan till kameran.
   2. Växt.
   3. Tvättmaskin.
   4. Tomas.
   5. Sandra.
   6. Jag och Sandra.

      



Lördagen började tidigt med att skynda hynda för att dra in till stan där man träffade Kim och Henrik för att sedan dra till Yllan där det var Motormässa. Inte en bild blev det då jag inte hittade något intressant att fotografera.
Drog sedan in till stan med Isse för att försöka hitta ett ställe där man kunde stilla sin hunger. Det är helt sjukt vad många människor och barnvagnar det är i Kristanstad på en Lååååång-Lördag.


   1. Krokus(?).
   2. 1st BASE.
   3. Rebecca och Emma.
   4. Rebecca.
   5. Kims Skullcandy.
   6. Isse
   7. Henke
   8. Emma
   9. En Lycka-till-med-affären blomma.
        


MONKiiii STROPP!!!!

Kommentarer
Postat av: heeeeenrik

lagom sleten va det ja!

2008-04-27 @ 21:14:20
Postat av: Staffan

Fukkin najs!

2008-04-27 @ 21:55:13
Postat av: Joakim

lagom var det ja. =) Jag ångrar lite att jag inte hade kameran på Class i lördags. =)

2008-04-28 @ 01:26:39
URL: http://frikktion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0