another round mr frikktion!



















Kommentarer
Postat av: Staffan

Shyssta bilder, att sätta 50mm på kameran är samma som när man köper sitt första L-objektiv. Kameran kommer till sin fulla rätt mer då på ngt vis. Jag gillar kompositionen i bilderna, på de allra flesta i alla fall. Ngt mer överlag som jag reagerade på. Ganska gå lite EZ med skärpan, objektivet i sig är ju redan ganska skärpt. Sen bilderna på Thomas, inget ont om Thomas, men herregud vad du har spökat ut honom =P

2008-12-14 @ 23:09:41
Postat av: Joakim Nilsson

its my style and i like it. tack för feedbacken men så här kommer det att se ut när jag känner för det och just nu så har jag hamnat i detta träsket där vi kör B&W, mycket Black och maxad clarity!

2008-12-14 @ 23:59:34
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0