2008-01-02

Idag spenderades tiden på Lernia på dagen där jag svetsade lite med gas.

Kom hem och satte på National Treasure: The Book Of Secret, för att en gång för alla försöka se klart den utan att somna för att kl är 4 när det har gått 10min av filmen. Efter halva filmen skrek min mamma på mig som då ville informera mig om att maten var klar. När jag sedan sett klart filmen som enligt mitt tycke var mycket underhållande, satte jag igång min älskade Xbox 360. Mitt "Game of choice" blev Call Of Duty 4: Modern Warfare, vilket enligt min mening är det bästa FPS-spel (First Person Shooter) som finns på marknaden idag! Saken blir inte sämre när man spelar över LIVE med Dolle eller Staffan.

Jag tog lite foton när jag spelade och sen blev det lite på mina kontroller och spel också...



Efter att jag tagit bilden på gitarren och ratten så kom jag att tänka på att mitt rum ät ganska mycket stökigare än vad det var när jag städade inför Julen. så här slänger jag upp lite bilder på det...



Det som är positivt är att jag vet var allt ligger så vad jag vill kalla det här är "Organiserad oreda!" =)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0