2008-01-03

Idag har vi varit ganska produktiva på Lernia, jag är nästan klar med att punkta fast mitt rör som sedan ska trycktestas och tåla hela 10bar. Imorgon kanske vi får reda på om jag klarar det eller inte. =)

Sjukt hur mycket det kan blåsa. När jag cyklade hem idag så så höll jag på att dö av både syrebrist och trilla av cyklen och knäcka nacken. Igår började som sagt snön att falla och lägga sig här i Skåne vilket gjorde att underlaget för cykel kan liknas med att cykla på savannen med två fläskfilé:er tejpade på ryggen. Imorgon kan man bara hopas på att Vägverket kan göra sitt jobb och salta cykelvägen.

Som följd av att cykla hem i detta väder så har jag endast orkat spela Call Of Duty 4: Modern Warfare idag. Sitter just nu och väntar på att Dolle ska bli klar.

Var precis ute med Cico och passade på att ta några bilder...


Kommentarer
Postat av: Axel

wtf is the first one???

2008-01-04 @ 20:17:18
Postat av: Joakim

hahahaha... det är is på en planka =)

2008-01-05 @ 15:30:38
URL: http://frikktion.blogg.se
Postat av: Joakim

sen kom toppen av cigaretten med också av någon lustig anledning =)

2008-01-05 @ 15:31:23
URL: http://frikktion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0