2008-01-04

Idag var en rolig dag på Lernia, varpå jag nästan gjorde klart röret. På måndag så ska jag svetsa igen alla bitar som jag idag punktade fast.

Blev ganska stressigt efter det att jag kom hem eftersom att Kasper hade kallat till en After Work på Modesto kl 18.00.
Jag kom hem la mig vid TV:n, åt lite revben och potatissallad med Mamma och sen bar det av in i duschen som
den stressade lilla bäver jag var.
Väl ute ur duschen flög kläderna på och sen bar det av mot Sommarlust Kiosken där jag var tvungen att stilla mitt begär och sen var det precis att jag kom med bussen. Väl framme på Modesto strax efter 6 så satt där bara ett bekant ansikte, närmare bestämt Fredrik.
Folk trillade in efter hand och tillslut en timme efter det att jag anlänt så steg Kasper in (oväntat). Det blev en lite Tappas i form av Heta TigerRäckor med en twist i form av soppa. Tiden gick och gick, till slut så var klockan kvart i elva och då begav jag och Henrik oss till Banken för att där mötas upp av Hägg, Isse och Axel. Väl inne på Banken blev det en Jack Daniels o Cola och lite Black Jack där allt slutade med ett stort hål i fickan.
Trött och uttråkad där som vanligt så körde Henrik hem mig varpå jag somnade snabbt och lätt i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0