2008-01-05

Idag har det inte hänt allt för mycket och det komemr antagligen inte att hända mycket heller. Jag har precis duschat och ska ringa Kim så att jag kan hjälpa honom lite med hans PC. Ikväll får det väl bli lite Call Of Duty 4: Modern Warfare med Staffan och Dolle eller så får det bli i all sin ensamhet, time will tell!



Tog en liten rökpause och gick ut i härligheten som mötte en utanför dörren. tog lite bilder så ni får se.


Nu ska jag köra till stan för att träffa Henrik sen får jag se vad som händer...

Kommentarer
Postat av: Sara

Dennis Rasmusen heter han. Ej från kristianstd :) va jag vet iaf :P

2008-01-06 @ 16:48:05
Postat av: jennie

piffigt med foton i blogg,
den med sko.. i snö lämnade verkligen ..avtryck HAHAHAHAHAAAAAA jävlar vad rolig jag är

2008-01-06 @ 22:32:04
URL: http://salmiakatfolket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0