En dag av sorgens tecken

Kappellet:


Sorgens rum:




De utvilade och mättas hotell:


Hamnen





Är du en av dom ungarna?

Nervmedicinen behövs inte längre.


En an dom vackra blommorna:



Det är inte bara människor som saknar dig...



Saknaden är något som inte går att beskrivas med ord.
Saknaden är något man upplever och först då förstår man hur mycket man älskat/älskar en människa.
Saknad kommer du att vara i många människors vardag.
Saknaden efter dig är djup som det blåa havet.
Blå äro vi många nu.



Text och Foto:

Joakim Nilsson


Kommentarer
Postat av: Staffan

Underligt är det, att tragik gör sig bättre på bild än glädje. Detta är dina bästa bilder postade upp till dags dato.

2008-07-10 @ 16:03:56
Postat av: Joakim Nilsson

ja, jag tyckte också det... ty



jag tror att det har lite att göra med att man har så mycket känslor inblandade... men det är ju bara jag som spekulerar lite.

2008-07-10 @ 17:31:06
URL: http://frikktion.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hej Jocke!

Tack för de fina bilderna! Nu har jag denna sida sparad bland favoriter så jag kommer att titta på den vid fler tillfällen.



Kramar

Mormor

2008-07-15 @ 10:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0