Melodi och festival 2008

Som vanligt så är jag en av dom personerna som inte gillar Melodifestivalen för fem öre, men när alla andra vänner ska kolla på det så blir man så illa tvungen att hänga med och titta. Fi fan säger jag bara om årets bidrag. Antingen så är dom så långsamma att man håller på att somna, rip-off från en annan världsartist eller så är dom så skämmiga att man skrattar sig igenom låten! Där var ett par låtar som var bra och där var några låtar som mest passade in i en Disney film och sen var där Maia Hiroshima-Nagazaki, eller hur det nu var hon hette!? Hade hon bara hoppat in sådär i finalen med en okänd låt så hade de som var med i startfältet börjat gråta och inse att dom sög.

Björn Gustavsson - Sveriges mest överskattade nykommling!
Så rolig är han inte så att han ska få vara med i alla deltävlingar av melodifestivalen. Men SVT är väl inte vana vid den fria viljan som nu blåser genom Sverige tack vare Alliansen.

Jag skäms verkligen över hur ett så bra musik-land som Sverige kan skicka iväg och få fram så dåliga bidrag.

Kommentarer
Postat av: Staffan

Jag hatar barnfamiljer!

2008-03-17 @ 12:23:08
Postat av: Marcus

Lyssna på storbritanniens bidrag. Det är bra skit!

2008-03-17 @ 16:25:12
URL: http://kazmur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0