Spindlar, gubbar, noshörningar och väggar

Ibland när man vaknar och går ut för att röka så kan man upptäcka vissa saker:

SpiderMAN =S

Väl hemmifrån så blev det något av en så kallad klassiker i stan. Antingen jag själv eller jag och Henrik på Bunna eller 1st Base med Rebecka.

Henrik På BUNNATulip crossed with a Rose?Isse?hip-hop/skate


Senare på kvällen blev det en Frida, en Joakim och en Henrik på besök hemma hos Tomas där vi/Jag åt pizza och snacka lite skit på balkongen.
Hos tomasHos TOmashos tomas

Mitt i all skit snack så kom jag på att Rebecka kanske skulle behöva en skiljevägg till morgondagen då vi skulle hjälpa henne med att ställa ut ltie saker på Mässan. Henrik kolla med sin bror om vi kunde låna en vägg från Teatern och tydligen så gick det bra för vi satt utanför Teatern sen i väntan på nyckel och vägg.
i bilenTeatern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0