CC=cold n' cozy








Snyggt nybörjarkit.

Kommentarer
Postat av: Staffan...

Har aldrig varit så förtjust i din bildbehandling (rent personligt, ta inte illa upp nu =)) Men här funkar det fan rätt bra! 2an är bäst, med 1an och 5an inte långt efter. Bilen på Thomas är tyvätrr bara äckllig :S Ansiktet på dig kunde vara lite ljusare än det andra i bilden i 3an...Hoppas du uppskattade feedbacken =S

2008-11-22 @ 17:19:35
Postat av: Joakim Nilsson

i likes it alots. jag uppskattar feedbacken sjukt mycket. tyvärr så glömde jag att ändra ExpKomp på blixten innan Axel Pålsson tog den bilden på mig, så mitt ansikte är inte så jätte mycket ljusare. tack för raderna igen. =)

2008-11-23 @ 10:20:29
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0